Page 1 of 2 12 LastLast

Default una panguyab basted dayon,,,

ako it happened during my high skol days.. unsaon crush ng bayan man gud tirada at that time dirty look kaayo pag court nako gikan sa pag-ila2x .. wlay 1month ... pahiwatig dayon but at the end... girl you give love a bad name.. baby. hasta talk of the campus ko for a while every student of my batch will stare at you and then they will talk behind your back.. .. pastilan dugaya nako naka recover ug nawala self esteem for a while will that's life itself you need to face it that my face is the problem hahahahaha

manamin lagi daan sa di pa mo-gawas sa balay...

nya ni dive na imong tama dong? ....

Banned User
    Blog Entries
    Spoiler! 

okie rana shit happens gyud part... there is always be a room for improvement

Quote Originally Posted by masky View Post
    ako it happened during my high skol days.. unsaon crush ng bayan man gud tirada at that time dirty look kaayo pag court nako gikan sa pag-ila2x .. wlay 1month ... pahiwatig dayon but at the end... girl you give love a bad name.. baby. hasta talk of the campus ko for a while every student of my batch will stare at you and then they will talk behind your back.. .. pastilan dugaya nako naka recover ug nawala self esteem for a while will that's life itself you need to face it that my face is the problem hahahahaha
    pareha ta brad.
    pag ika duha - basted gihapon
    pag ika tulo - sugot na jud
    nag level up naman ko gud.

ikaw brad, pag ika duha nimong panguyab - gisugot naka.?

atay ani..tungod sa ako pagkaturpe wa ko nabasted.hahaha..pro nkachamba lang prmi..swertean lng mga babay nga gnahan nako madevelop kadugayan..atleast loyal..

louya nimo dodong uy, sagdi lang gud. i-improve lang na imo kaugalingon para di naka ma basted. may gani ako sauna wala ko nabasted sa unang pagpanguyab, ug sa mga nisunod, pero kasulay japon ug basted. Well, that's part of the game.

ayg kaguol dong kay daghan pang musunod

i feel you, naka suway nko ani sauna. basted and labas, mura kog itoy ato cge ug sunod2. ahahaha

OnT: murag taas ra kau ka ug confidence level ato, TS.

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast